Bättre sent än aldrig!

Förlåt! Glömde att uppdatera er! Usch på mig! Men liten snabbis om gårdagen, eftersom klockan är halv 1, Hihi!;)
Litet hoppass.. F var väldigt spänd i början och va jätte rädd för ett par kossor! Men sedan släppte hon på bra! Vi hoppade ett räcke på 85cm, men det var Max! Hon var i ett par gånger men ändå duktig! Liten bana på 4 hinder ( ett hinder va lite höjda bommar, så dom räknas väll knappt?;) ) Men iallafall blev det ett tvärstopp på 50cm på ett annat räcke.. Jösses! Nu ska jag sova så orkar inte skriva mer nu! Ett stort beslut jag fattat kommer ev upp imorgon, om jag orkar skriva om det.. Får se! Lovar inget så blir ni inte besvikna! Men det känns lite jobbigt för mig just nu.. Så ja, tror ni förstår! Iaf hoppas jag det:( hörs senare idag.. Mycket senare!!;)
Hade gött!
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0