Till salu

Filuria är ute på annons... Jag känner att det funkar inte i hoppningen:/ Jag vill kunna träna och tävla utan 15 stopp! Hon var jätteduktigt på tävlingen eftersom vi fick 2 rosetter! Men träningarna vill jag också ska gå bra! Även om vi klarar oss på tävling så betyder inte det att vi kan strunta i hur det går på träning. Jag sätter alltid upp små mål på träningar. Hur jag vill att hon ska gå, hur jag vill att hon ska hoppa, när hon ska hoppa av. All den hjälpen behöver hon i hoppningen för hon är så osäker & är hon osäker så blir jag lite osäker eftersom hon stressar & då blir det att jag "tappar modet" lite, Vilket leder till ett stopp. Men iaf hon är till salu på Hästnet. Länk finns längst ner i det här inlägget. Såklart att jag tycker att det är skittråkigt, men vad ska jag göra om det inte fungerar..!? Hoppas att någon vill ha en allra bästa vän! För det fick jag och jag ångrar inte att jag köpte Filuria! Hon va & är fortfarande min allra bästa vän!
Lite mer update kommer väll någon gång under dagen.. Får se vad jag hinner för jag ska städa & till stallet.
Ridningen idag ser ut som ett dressyr pass i paddocken/ridhuset. Beror på hur mycket det blåser & hur mulet det blir;)
Men nu ligger jag i sängen och ska äta frukost!:)
Hade gött!
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=728374&inriktning=&typ=12
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0