Only know you love her, when you let her go

Gud! Det händer inte så mycket nu! Ligger fortfarande kvar i sängen!:$ Nu får jag ta tag i dagen! Mamma kommer hem från Turkiet imorgon och då ska gräsmattan va klippt och trimmad och huset ska va städat! Det är bara att sätta fart! Imorgon eller övermorgon så ska jag ladda upp bilderna på Mig, Tilda & Sleipner när vi hoppar! Dom skulle vi laddat upp för 7 månader sen!!:O
Juste! Bloggen är snart ett år! HURRA! Vi gjorde bloggen den 9 Juli, om jag minns rätt?:) egentligen oviktigt vetande eller vad tycker ni?;) Tänkte ev göra en liten bloggtävling?:) Typ att man blir länkad på bloggen och får en shoutout på min och Tildas Instagram kanske?:) eller nått sånt! Jag tänkte även göra en instagram till bloggen! Men först så ska vi byta portal och allt det där!;) Mer bloggningen i em!:)
Hade gött!:)
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0