JAG DÖR!!!

Varit hos mamma nu i 1 vecka.. Och hon har sånt j*vla snabbt interntet så det är f*n nästan sjukt! Iaf nu ska jag va hos pappa... OCH JAG KOMMER INTE ENS UT PÅ NÄTET PÅ DATA HEL*ETET!! Jag dör om jag måste ha sånt här internet i fortsättningen... Det har tagit 20 MINUTER FÖR ATT LADDA 1 SIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh!!! Jag blir förbannad! Pappa använder bara internet för att ladda ner en sak till jobbet, men jag använder det med mitt liv ju! Bloggen, ladda ner bilder & filmer bl.a. MUSIKEN!!! HAALLÅÅÅÅ!!? Vem kan leva utan musik!!? IIINNNGGEENN!!!!!!!
Ska försöka fixa det här bajset ändå, men förvänta er inga bilder innan tidigast imorgon kväll!
Hade gött med erat super internet medan jag får damp här hemma!!!
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0