Lite random

Okej! Kör 5 gilla/ogilla!:) tror ni förstår bättre om ni fortsätter läsa!:)
5 saker jag Ogillar
~ Gå upp tidigt på morgonen
~ Va sugen på någonting men ändå inte vara hungrig
~ Min kropp, usch!
~ När någon har använt alldeles gör mycket parfym!
~ Hitta någonting som jag letat efter & sen efter typ 1 vecka, tappa bort det igen-.-

5 saker jag Gillar
~ Ta kort! Älskar verkligen att hålla i kameran och ta kort på allt som finns i närheten!
~ Musik, det finns inget som är bättre än musik! Jag skulle inte kunna leva utan den!
~ Min ponny! Även om vi har väldigt dåliga dagar just nu så älskar jag ändå henne, och jag vet att även in det inte går bra nu, så ska vi till toppen!
~ Min familj, vet inte vad jag skulle gjort utan dom egentligen
~ soliga morgnar, sitta ute på altanen och dricka varm choklad! Mmm

Lite this or that, hot or not, & hiss&diss kommer upp senare, lite tidsinställda kommer upp tror jag iallafall!;)
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0