Dagens ridpass

Fyfan vilken FIN ponny jag red idag!
Vi har varit inne i en svacka nån månad/månader där han kanske har gått i form några steg? Men efter lektionen på honom i torsdags, även om det var en gymkhana lektion så gick han i form i princip hela passet! Alltid efter att jag ridit lektion så går det bättre när jag rider själv. När man rider själv finns det ju saker man kan glömma av , fast på ridlektionerna blir man ju påmind om det och det går genast bättre.
Jag trodde att jag skulle ha en blöt,tjurig och envis ponny idag, men icke! Det var 2 andra i ridhuset med, en tjej i stallet, hon lånar ut sin häst till ridskolan, sen var även en annan tjej där, en utav Thules "gamla ryttare" hon tävlade honom fjordsm 2008 med en annan häst som är "halvsyster" med den hon red nu. Nu ska jag gå och packa det sista tills imorgon. Jag ska hjälpa till på ett ridläger och vi ska ha övernattning där:)
Tilda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0