Båda hästarna är ridna!

Sofia smsade igår kväll o frågade om jag ville hjälpa till att sätta igång några ridskole hästar!Såklart ville jag de!
 
Första ridpasset
 
Jag red Zalza och Sofia Dollars!
Zalza var väll som vanligt!Rätt trög o gasar gärna i galoppen.
I galoppen så var hon väldigt osamarbetsvillig o ville inte gå på spåret och stretar i mot när man vill göra volter
 
Andra Ridpasset
 
Jag red Hugo o Sofia Lando!
 
Han gick o kollade utåt o ville inte alls titta lite inåt!
I galoppen tog han ner huvudet o började hoppa,vet inte riktigt om man kan kalla det att bocka???Men det kanske man kan!Så Sofia red igenom han lite då o jag hoppade upp sen!O då gick galoppen bra!Sen började de spöregna när vi skulle till stallet!usch!!!
 
Rider imorgon igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0