Bildbomb från i Lördags!

Försöker ladda upp bilderna från i Lördaags igen då! Får se hur det går!;)
Och ja jag och Tilda har på oss Medeltidsklänning! Vi gjorde det som en kul grej!<3;)
 
Tilda bestämmde sig för att hoppa barbacka på sleipner för sista gången! Det var bara den 3 gången hon hoppa barbacka och hon hoppa en stock på 75cm! Jag sa att det va max 50cm men jösses vad glad jag blir när hon hoppar över det och Sleipner gör allt i sin makt för att hon ska sitta kvar!! Gulleponnyn!<3
Älskar verkligen den här bilden! Man ser även en liiiitttteeen bit av Tildas goa miner när hon hoppar!!<3
Tar även med biler när vi badar med honom, och inget hat bara för att vi badar i underkläder!! Man tar vad man har!
 
 
 
Hade tyvärr ingen bild på mig när jag badar med honom men har videoklipp på mobilen, men laddar ej upp det här då videon är privat!
Ha det bra!<3
/Tess!<3
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0