Förlåt mig!!

Asså både jag och Brownie är jätte ledsna för superdålig update men vi har sååååhhääääääääärrrrrr mycket att göra i skolan och när vi kommer hem!!
Vi har massa läxor och jag har stallet så det blir väldigt tajt!!!! Men idag så ska jag och Tilda göra nått skoj som ni förhoppningsvis får se ikväll!! Ska göra några tidsinställd inlägg över hela nästa vecka och så ska jag fortsätta att berätta om Nikki! Ska städa lite nu hemma hos mamma då jag har bott här sedan i måndags och jag har inte sovit här en hel vecka sen den 7 Januari i år!!! Vi var inte helt överens om allt så det blev att jag flyttade tebax till pappa! Bloggar mer i em!!
PuuussssåKraaaaammm!!<3
//Tess!!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0