Har tråkigt!

Jag tänkte ta och dela med mig av min tråkighet av att bara gå och inte görra någonting hemma! Är fortfarande sjuk så får se om det blir skol imorgon! Lite krasslig i både näsa och hals! Inte alls kul! Men nu har jag ju tid att kolla på hästar och jag har hittat några då som jag ska prata med pappa om! Har fastnat för en som heter Dixie och hon är brun skäck jättesöt är vad hon é! Hon är 8år och inte jätte högt utbildad men har hoppat banor på 60cm utan problem! Hon kostar 25 000kr så får se vad pappa säger! Håller alla tummar!!!!!
Lägger upp bilderna på Sleipner i hagen ikväll och så ska jag berätta slutet om Nikki så att ni får veta slutet på historien!
PusssssssåKraaaaammmmmm!!!!<3<3
//Tess!!<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0