Hata!!! -.-

Okey snart slänger jag den här datorn i marken! Den laggar och den laggar och så laggar den lite till! nu får jag inte fram bilderna fast att dom ligger på datan! Så tyvärr får jag ej fram dom -.- Men jag lovar att så snart det funkar igen så kommer bilderna!
 
Jag ska tävla en hopp clear round imorgon, det blir två rundor på 60cm. Det är den sista tävlingen jag gör med den vita ponnyn innan han åker till sitt hem igen!:-( Jag kommer sakna honom så sjukt mycket! Men än är inte den dagen här och jag lever i nuet så jag ska ta vara på varenda dag med honom, lilla skruttponnyn!<3
 
Lägger in en rätt så rejält failad bild på tilda från onsdagens hopp-pass. Kan inte sluta skratta åt hennes min!<3
Ska sova nu upp tidigt imorn för tävling!
PusssåKraammm!<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0