Hej!!

Hej alla theres här igen!  Jag vet att jag inte har bloggat på jätte länge men jag har haft lite krisit hemma... Inget jag ska dra upp här!
Men jag har börjat skolan nu och är jättenöjd med klassen och skolan, kan inte va mycket bättre! Jättekul klass verkligen!
Har inte hänt så mycket i veckan men idag så provred jag Nässlehults Nice Design! Gick lite knepigt i början men sen så gick hon hur fint som helst och hon verkiligen sökte sig ner i formen. Hon var superduktig så jag ska åka och provrida henne 2 gånger till, för att se så att allt känns bra!
Ska sova nu ska upp klockan 6:00 för att åka till skolan!
GoooNaaaaattttt!<3
//Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0