Kärleken till min älskade blondie!

Jag älskar dig sååå sjukt mycket min älskade tjej. Du har alltid humorn uppe och får alltid alla att skratta!
Du är för det mesta jämt positiv och ser allting från den ljusa sidan!
Och din kärlek till den lilla norska fjordingen Thule är magisk. Jag har aldrig i hela mitt hästliv se någon älska en häst så mycket som du gör!
Visst du kanske inte är den smartaste eller ordningsammaste person jag har mött men du fångade mitt hjärta med en gång. Så liten och osäker som du va har jag aldrig sett på maken innan. Men du har vuxit dig stark i ditt självförtroende men jag älska dig redan från början min lilla blondie!
Hoppas att du läser detta och kommer ihåg mig när vi måste gå skilda vägar... Men jag hoppas att det inte är än på länge!
JAG ÄLSKAR DIG MIN BÄSTASTE VÄN I HELA VÄRLDEN DU BETYDER HELA MITT LIV! JAG SKULLE GÖRA PRECIS ALLT FÖR ATT SKYDDA DIG OM JAG SÅ MÅSTE DÖ FÖR DET MEN DET ÄR DU VÄRD!
bLONDIE JAG ÄSLAKR DIG MEST I HELA VIDA VÄRLDEN!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3
//Tess
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0