Neellieee.blogg.se

Nellie är en underbar tjej!
O då menar jag det! O Nellie just nu tänker jag på dig!Och saknar dig otroligt mycket!Du är verkligen underbar tjejen!Jag önskar att du aldrig hade skadat nacken!Att du kanske inte får rida tillsamman med oss i gruppen förens nästa år är hemskt!Du är en riktigt kämpe som har klarat allt du gått igenom!att få gå med en sak runt nacken i 5 veckor till!!
 
detta blev ett kort inlägg för jag kan inte beskriva hur extremt ledsen jag är för det som hänt henne!O igen!Du är UNDERBAR tjejen o glöm inte det!!
 
 
 


Kommentarer
Nellie Mälerhag

Awww miss you ♥

Svar: Saknar dig me!!!<3
ponnyligans.blogg.se

2012-08-11 @ 14:16:36
URL: http://neellieee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0