Sjuk!!:(

Jag är sjuk idag. Det var nog inte den bästa iden jag och brownie har kommit på... Jag hade ont i halsen och Jag var förskyld men det hindra oss inte från att bada i sjön med Sleipner i en och en halv timma igår!!! Det var så grymt kul men det slår tillbaka rätt så hårt idag... Jätte ont i halsen och näsan rinner men framförallt så är det värsta att Sleipner ska åka hem idag!!:'( är så sjukt ledsen över det!! Tilda ska följa med mig till stallet sedan och göra iordning honom och packa ihop hans sista saker!:'( Vi börja lite igår men alla hans saker är inte i stallet! Så det blir till att packa hans sista saker och sen åker han och jag kommer aldrig mer se honom!! Men jag vet att han kommer få det bra dit han ska för dom kommer att ta väl hand om honom. Hans ska gå i hagen tsm med en liten shettis! Så han kommer att ha det bra!!
Bilderna från igår kommer jag att ladda upp senare idag för måste fixa annat först! Skulle gjort det igår men då sa pappa att jag var tvungen att sova!
Ps slänger in en liten bild från igår som jag har på mobilen... Min vita lilla enhörning!!<3
PuuuuusssssåKrrrraaaaaaaaaammm!!!<3<3
//Tess!!<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0