Tävlings resultat!!!<3

Jag är så stolt över min ponny idag! Vi tävlade två 60cm rundor. Första rundan så rev han första hindret och så försökte han vägra på fjärde men då jävlar var jag på honom med skänklarna!! Så första rundan sluta med 4 fel, vilket jag är väldigt nöjd över!:-) Andra rundan så var vi felfria! Jag blev så glad för vi hade omhoppningsfart och svängar! Det var så kul!! Han var jätte duktig! lägger upp en liten bild på hur fin Tilda gjorde mig i håret till tävlingen!! Jag laddar upp bilderna senare om datorn funkar!:-) Imorn blir det gekås med farmor, så jag måste gå och lägga mig tidigt! Ska åka klockan 8 imorgon... På morgonen!!! Jag sover vanligast till klockan 12!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0