bättre sent än aldrig!

 Man brukar ju säga bättre sent än aldrig! Här kommer nu då bilderna som jag och tidla tog för typ 2-3 veckor sedan!:)
 
Tilda & Thule!<3
 
 
Theres & Filuria!<3
 
 
Jag vet att jag inte är den bästa ryttaren, min sits är inte den bästa jag har inte den bästa smaken och min häst går inte som en OS häst men jag älskar henne lika mycket för det! Visst det är skittråkigt när hon håller på och slänger med huvudet i luften och bara går och tittar rakt upp, men hon försöker! Vi har känt varandra snart 2 månader och bilderna tog vi när jag percis hade haft henne 1 månad. Jag och Filuria tar exakt hur lång tid vi vill på oss att lära känna varandra och gnäll så mycket ni vill men det är min häst och det är mitt liv. Jag gör som jag vill eftersom jag inte gör något som skadar någon annan! Tyck vad ni vill, säg vad ni vill men i slutändan vem är det som hade rätt? så tänk efter innan ni har något att skriva och var inte fega och kommentera med något annonymt! 
Vi lär känna varandra på den tid vi vill och tills dess så får hon gå nästan hur som helst. MEN vi arbetar på det och vårt mål är att starta La i Dressyr och 120cm i hoppning! VI tar oss sakta men säkert uppåt på våran väg tillsammans! Filuria I love u!<3
//Tess!<3
 
 


Kommentarer
Emilia Claesson

Ni har ju precis som du skrev inte känt varandra så länge, och då kan man inte kräva att allting ska vara perfekt, tids nog kommer ni hitta varandra ordentligt, med hjälp av tålamod, god vilja, och träningar. Låt det ta den tid det tar, och hetsa inte. Det kommer bli superbra till slut!
Kram

2012-12-29 @ 14:42:22
URL: http://emiliaclaesson.devote.se
Jenny enoksson

Om du vill ha bättre sits så ett bra tips är att ha armarna nära kroppen! Då får du bättre balans! Kram:)

2012-12-29 @ 21:22:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0