God morgon!

Har vaknat för 1 timma sen, skulle ju inte sova längre än till 10? Undrar hur det gick med dom planerna.
I vilket fall som helst, ska till stallet Snart och mocka och fixa sen hem och duscha och dra till farfar kl 16 för att äta och öppna paketer som han glömde på julafton. Och jag är oxå skyldig.... Jag slog in alla paketer och gömde dom på ett bra ställe och så glömde jag ett paket som var från pappa till farmor.. Jag börjar kanske bli senil?
Bilderna kommer upp idag oxå!:) men nu ska jag äta frukost! Bilderna kommer i em eller ikväll!:)
Hörs!:*
//Tess<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0