Ja, vad ska man säga...

Ja som rubriken lyder så vad ska man säga...? Jag har ju helt glömt av blockningen men Tilda har fixat det ganska bra! Jag har så stressigt hemma när skolan är igång och jag ska till stallet och då blir det att jag inte hinner! Men det hjälpte ju inte direkt med lov eftersom jag glömmer av den hela tiden!? Men Tilda påminner mig titt som tätt och jag har lovat flera gånger att jag ska lägga upp bilder från när jag och hon fotade! Men dom kommer imorgon för nu tittar jag på film på tv... Pretty Women! Älskar den filmen
Men i alla fall ridningen går framåt och vi börjar hitta varandra mer och mer! Filurias förra ägare kanske ska komma och hälsa på nu på lovet om hon får för sina föräldrar! Vi har tränat en gång till För Inga-May jag och Filuria! Och hon skötte sig exemplariskt! Mjuk och stadig i munnen och arbetade i fina former! Så nöjd! Våra mål är att tävla minst La någon gång! Och hoppa 120cm bana! Jag vet att hon kan och Hon har viljan och styrkan men frågan är om jag klarar det...? Men vi ska försöka!
Har longerat henne 2 dagar i rad nu och hon är så himla duktig!
På tal om något annat så har nog mitt lillfinger gått av känns det som...? Klämde det i boxdörren när skottkärran välte... Hmm klantigt? Aja det går nog över! Vart hos mormor & morfar idag och firat lite mer jul! Igår var jag hos farmor och hade det väldigt mysigt! Fick massa saker! Jag var även hos mamma på kvällen, och jag fick Jacson lindor!!!! Super nöjd! Fick ju mer saker såklart men det var den bästa hästsaken fast schabraket jag fick av pappa var väldigt snyggt oxå!
Nä nu kan jag inte skriva mer... Håller på och somna..? Trött kanske? Äh skriver mer när jag har tid! Imorn? Hoppas det!
Lägger upp bilder på presenterna imorn oxå!:)
God natt!:*
//Tess:*<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0