Senil..?

Haha, jag har ju guldfiskminne. Tog upp datorn för att blogga och lägga upp bilderna men kollade på fb och andra bloggar istället och stängde av och allt men glömde bloggen? Jag börjar fan snart tro att jag är senil på riktigt...? Jag är ju inte ens normal längre, fast dom flesta tycker väll att jag aldrig har vart det så då är väll allt som vanligt?
En vecka kvar på året och två veckor kvar på lovet, SKÖNT!
Red i ridhuset nu ikväll, gick inget vidare:( Hon ville inte alls jobba eller nått utan stod mest och hoppa på samma ställe och slet upp huvudet hela tiden och låtsades blir rädd för allt...? Skittråkigt verkligen!
Det var 4 andra hästar där (mina 4 kompisar och deras hästar) och jag red typ kanske 10 min innan dom gick och då gick det lite bra för då va hon lugn, men sen när dom gick så gick allt åt helvete! Aja alla har väll sina dåliga dagar? I alla fall så har både jag och min häst det!
Vicky va i stallet när jag var där och vi prata lite och putsa 10min innan vi skulle hem och kvällsfodra precis innan vi åkte! Snälla Johan kom och hämta oss med bilen och körde oss hem! Johan är Anna kalins bror (hopparens.blogg.se) hon som stod jämte mig i stallet över våren och sommaren 2012!:) tack!
Skönt att slippa gå hem i regnet... Inte kul man blir bara kall och blöt!
Nä nu tror jag att jag ska sova? Upp ganska tidigt imorgon (tidigast 10:00);) dra till stallet vid lunch sen kanske tillbaka lite senare för att rida eller longera med Vicky..? Har inte bestämt mig än för vilket det blir? Jag longerade sön och mån vila tis och red idag men det gick ju åt fanders så kanske ska försöka imorgon igen? Vad tycker ni...?:)
Får fundera på det! Nu måste jag sova orkar inte hålla upp ögonen mer!
God natt:*
//Tess!:*<3

Ps. Bilderna SKA komma upp imorgon! Ska skriva om vad jag fick i julklapp och bilder på allt oxå! Men det kanske är flera julklappar i samma bild;) Ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0