Inga bilder!!.... IGEN!

Kameran har dött igen så jag kan inte ladda upp bidler idag heller men såhär har min helg sett ut!
Fredag: Gick upp 8:30 och gjorde mig iordning för Falsterbo! 09:30 kom Virre och hämta mig och så åkte vi mot Falsterbo, det tog ca 4 Timmar p.g.a bilkö! Tog lite bilder och jag var bara max 1meter ifrån Scandic (Patrik Kittels bästa häst!!) och så köpte jag ett träns och ett dressyrspö (bilder kommer senare!) Kom hem 0:20 och gick och la mig med engång!
Lördag: Pappa väckte mig 12:00 och så vakna jag till lite sen till stallet och gosa med bästa ponnyn. Sen när jag kom hem så skulle vi på kusinträff så vi var borta HELA eftermiddagen/kvällen, Men det gjorde inte så mycket för jag fick va med min sjukt snygga tredjedels kusin!!!!!!!!!!!<3<3<3<3 Helt sannslöst snygg é vad han é!!<3<3<3 (bilder senare oxå!!!<3)
Söndag: Slappat hela dagen... Va inne i stan med pappa och åt sen handla vi lite mat och sånt till veckan. Kom hem rensa lite svamp, medans jag titta på film sen blogg.. Så det var min helg!
Kommentera gärna vad ni har gjort i helgen!
PuuussssåKraaaammmm!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0