Ridningen idag

Hej!
 
Var o sa hejdå till Theres innan idag kl 11 typ(gick upp 20 11)O va där tills kvart över 11 typ.
Vet inte om jag bara ska longera Sleipner idag.Annars rider jag nog barbacka med lite bommar!
Immorgon tror jag det blir uteritt om jag har någon som jag kan rida med!
Nu ska jag göra några tidinställda inlägg.
Dom två första kom upp 10.00 och 12.00 så nästa kommer nog upp 14.00.Så kommer inläggen komma upp med 2 timmars mellanrum.Sen kommer jag blogga ''som vanligt'' också,så det kommer inte bara vara tidinställda.
Just nu är jag själv hemma då dom andra cyklade iväg för typ 1h och 45min sen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0