Ridpasset!

När vi kom till stallet gick vi o hämtade hästarna o sen gick vi o hämtade hästarna o gick in i en annan hage(inga hästar där i)och så  band vi fast Sleipner i ett träd så tog Theres bild på mig o Thule.Sen band vi fast Thule o jag tog på Theres o Sleipner.Sen skulle vi gå till stallet.Men typ 20m från stallet så kommer det en ambulanshelikopter den flyger över oss o vi tror först att det har hänt något i ridhuset eftersom den flög dit.Sen flög den till oss igen o sen flög den till stallet bredvid o landade i deras hage.Jag vet vad ni tänker,o nej de hade inte hänt något med dom utan en på gatan bredvid.Sen hade ded visst varit ambulans där också.
Sen ägarna till hagen fick inte veta vad som hänt:/lite surt,dom landa lixom i dreas hage o dom får inte veta varför riktigt.....
aja ridapasset gick bra!Han började söka sig lite neråt i slutet av passet.
Jag skulle hoppa av o fota Theres lite när hon red.Men han började stegra o nästan små bocka kan man nog säga.Som tur ramlade hon inte av iaf.Men man börjar lixom undra han är 18-19 år nu:/
Jag tror nog Theres skriver mer om det sen.Kommer också massa bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0