Ridstövlar!

Vill verkligen ha ridstövlar nu!Är så trött på chaps  nu men jag vill inte rida i bara ridskor:/Dessutom är jag ju inte så bra på att spara pengar :'(.För det flesta pengar går åt till kläder!!!!!!!Dumma mig!!!!>(
 
Här kommer några jag tycker om som jag hittat på Hööks!
 
 
Läderridstövel Badminton Horsehead
 
 
Läderridstövel Trento CRW
 
 
Läderridstövel Massolin CRW
 
 
Nu Myone!
 
 
Mountain Horse Supreme High Rider Exklusiv
 
Svart 37
 
 
 
Tycker dom sista är as snygga!
Something to die for!!
 
 
 
 


Kommentarer
Nellie

Vill med ha ridskor, men är också dålig på att spara X)

Svar: Jag är sämst på att spara!O så åker man o shoppar nån gång så går de åt rätt mkt pengar.....:(
ponnyligans.blogg.se

2012-07-31 @ 23:41:12
URL: http://neellieee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0