Såååå ledsen!!!!

Jag är så sjukt ledsen över den jätte dåliga updaten, men här är lite vad som har hänt och vad som kommer hända i förra veckan och nu i veckan!
 
Hela förra veckan åkte jag och pappa till Mallorca, det var jättefint och varmt men det hände inte så mycket som går att berätta om!
Nu idag så har jag slappat hela dagen fast jag gick upp kl 10 så kom jag bara till soffan och titta på teränghoppning hela dagen och vampire diaries blev det oxå lite av. Sen bar det av till stallet då jag skulle rida ut med Virre och hon red på sin häst Myrra som hon inte har ridit på nästan på ett halvår pga skada och betäckning... Men nu sitter fölet fast i magen och hon kan börja att sättas igång så det sluta med en skrittur på ca 1 timma i skogen fast jag hoppade lite på terängbanan och så men det var inte så mycket, Men Sleipner va jättefin och så. Jag blir så glad när allting bara funkar utan en massa krångel!!
När jag kom hem så ringde jag och pappa på en häst som jag ska förmodligen provrida i veckan, men jag har akut behov av hjälp att någobn följer med som är väldigt hästvan och det ska ju såjklart va bågon jag känner! Jag skulle ta med Virre men hon börjar jobba på Torsdag och det var typ den ända dagen ägaren på Nice design (så heter hästen!) kunde och hon var ledig då!! Vilket trassel allting blir!! -.- Men hon skulle höra av sig idag (eftersom klockan är nästan 1 på natten så är det ju Tisdag idag!) om vilken tid och dag hon kunde!
Jag ska sova nu så det blir mer bloggning när jag har vaknat!!
PuuussssååKrraaaammm!<3
 
Slänger in en bild på bästa ponnyn i  hela vida världen!!!!!<3<3 Alltid kommer jag att minnas mitt år med dig söta lilla busiga ponny, du gav mig själförtroende och ett perfekt liv! Tack för att du finns!!<3<3
 
Slänger oxå in en bild på hästen jag ska provrida!
 Nässlehults Nice Design
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0