Sorry inga bilder!

Kan tyvärr inte ladda upp bilder idag från ridpasset och fotostunden i hagen, p.g.a att min kameras batteri dog precis när jag höll på att ladda upp dom men då dog den och uppladdningen avbröts!! :-/
Aja men jag LLLOOOVVVAAAAARR att dom kommer imorgon när jag har vaknat ska jag fixa det med engång annars har jag glömt det! Ska nog ta och sova snart så att jag vaknar något hyfsat imorn och inte klockan 12 pappa blir skitsur när jag "sover bort halva mitt liv" som han säger! 
Nattiii bäässstttaaaa!!!<3<3<3<3<3<3<3<3
 
Lägger upp en go liten bild sen jag var i Kolmården för 1 Vecka sen!<3
 
 
Tyckte att den var såååå uuurrgulllllllliigt söööt!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0