Stallet!!

Snart ska jag och Tilda till stallet och fota lite! Och rida såklart ;-)
Vi red i ridhuset för första gången på 2 månader igår! Det har renoverats med nya sarger och nytt underlag! Det blev skit snyggt! Min lilla ponny ville inte som jag och han stegra och bocka lite igår, varav en stegring var rätt så hög! Lite småläskigt men jag skratta bara och Tilda låg dubbelvikt över sin häst pga skrattattack! Men han gick jättefint i början så det gjorde igentligen inget!  Tilda och Thule gick det oxå bra för igår.
Lägger upp lite bilder på våra ponnysar!<3
 
Det här är min ponny Sleipner!<3
 
 
 
Och det här är Tildas skötarhäst Thule!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0