TjaTja!!

Jag tänkte berätta lite om mig själv så ni vet vilken cool brud det här är! (nee skoja bara lite!XD)
Men jag är en tjej som heter Theres men dom mesta kallar mig "Thirre" eller "Tess", Jag är 13 år och jag ska börja 7:an till hösten i Tranemo. Jag själv bor i ett samhälle som heter Länghem med min pappa, men jag är varannan helg hos mamma. Mina föräldrar är skilda sen 4 år tillbaks. Samhället ligger 3 mil söder om Borås.
Jag har egen häst och det har jag haft i 1 år nu!
Eller ja.... Jag är fodervärd på Ponnyn som heter Sleipner och han är 19år och är korsning mellan Islandshäst och Gotlandsruss!;) Men det är bara jag som sköter honom, så det är typ som egen häst och han bor hos mig oxå så det är ju helt toppen!
Jag har ridit på ridskolan i Länghem i 6 år, men jag sluta där för ca 1 år sedan, men jag funderar på att börja igen!;)
Jag älskar hästar men jag gillar ju annat oxå såklart!;)
Jag skulle absolut inte klara mig utan min älskade musik. Jag lyssnar på massa olika men för det mesta är det väll One DirectionJa det var väll det mesta om mig så det var väll allt för mig...
Jo just det! jag är ju SINGEL oxå... Har varit det sen den 12Juni då jag gjorde slut med min kille för att han tänkte göra slut med mig och det gick massa skitsnack bakom min rygg.. Aja men jag söker söta killar så bara att passa på!!;)
Slängde in en liten bild på mig!;)


Kommentarer
Mamma Anna

Sötnöt=) Kram från Mammi

2012-07-09 @ 20:20:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0