Bara blääää!!

Blev inget mer bloggande igår, och det blir nog inte så mycket mer idag heller.... Har haft ont i huvudet i 1 vecka nu och det går inte över och når bara allmänt blääää!:/ vet inte vad jag ska göra, inget hjälper liksom.
Men jag red ju igår och bilden är på våran outfit!:)
Schabrak: Protector
Benskydd: Protector
Hehe, Har börjar matcha mer och mer! Ni skulle sätt mig när jag hade Sleipner, det va grön det va blå det va lila det var rosa osv!:)
Men nu är det mer "stil" som gäller:)
Har jätte ont i huvudet idag oxå men ska nog rida ändå, och så har Lotta (ridläraren på onsdagar) hopplektioner idag så tänkte kolla in det lite, Emilia (typ min konstigaste kompis ever!<3) rider idag oxå så jag ska ta kort och så!:) lägger kanske upp bilderna här på bloggen om dom är bra, det är så dåligt ljus i ridhuset så typ varje kort blir typ as suddigt!:/ menmen bättre än inget som man brukar säga:)



Kommentarer
Anonym

Hoppas att huvudvärken går över :)

Svar: Åh, tack! Jag hoppas det oxå, men den är fortfarande kvar men inte alls lika mycket!!:)
ponnyligans.blogg.se

2012-11-23 @ 21:02:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0