god morgon

Vaknade för första gången på väldigt länge kl 11, dom senaste månaderna har jag vaknat halv 9/9:00 as jobbigt när man inte får sova så länge man vill sova!:/ knepigt det där asså!
Men jag funderar på om jag ska äta frukost och sen dra mig bort mot stallet, tror det blir en skogstur idag!:) ska kolla med Sofia Sara eller Vicky om någon av dom vill följa med! Bilderna ska komma upp idag oxå och denna gången på rätt blogg-.- fattar inte hur jag lyckas!
Men ändå ska kolla igenom bloggen på bilder för jag är lite lat så jag "orkade" inte göra det igår!;)
Jag har ju allting i datorn så det ska nog gå rätt så fort och jag har redigerat alla bilderna så det tar ju inte eller någon tid, det som tar mest tid är nog att ladda upp dom på bloggen för min dator är så helvetes seg! Men aja jag fixar det!:)
Ska äta lite nu då så att jag kommer iväg till stallet!
Bye mah lovers!<3
//Tess!!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0