Hur gör man?

Hur lägger man in en video på bloggen!? Vill lägga in videos när jag rider, men det funkar ju inte! Och hur vänder man videorna rätt i datan? Liksom Tilda filmade på rätt håll men dom vänder sig i datorn? Fattar nada!

Men ändå, jag red i skogen men några kompisar idag! Vi tränade mycket på länga steg och även samling! Försöker hålla ihop henne lite för hon är som en distans tränad häst! Hon springer och springer men blir aldrig trött! Min duktiga ponny! Men hon kändes väldigt bra och hon arbetade med både rygg och ben, och lyssnade bra på skänklarna och flyttade sig lätt åt båda hållen:) imorgon blir det mer dressyr i ridhuset!:) ska försöka träna mer dressyr nu så att hon lyssnar ännu mer på mig. Så sant som det är sagt, för att kunna hoppa snabbt och smidigt i hoppning så måste du kunna dressyren väl:) det roliga är att hon är perfekt! Hon lyssnar på allt, spetsade öron och full fart framåt är Filurias åsikt!:)
Men i vilket fall som helst så trampade hon på ordentligt kändes riktigt bra!
Lyssnar på lite musik nu efter kvällsmaten och innan jag ska in i duschen! Ska ladda upp bilderna oxå och denna gång på rätt blogg!;)
//Tess!!!<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0