Lite bilder... kommer inte nu men efter duschen!:)

Inga bidler nu men efter duschen kommer dom nog! Ska ladda upp dom i datorn och sen redigera lite!
Kommer upp idag iallafall! ;)
Passet som sagt gick superbra och hon skötte sig till 110% Min rediga lilla ponny!
Vi körde på limegrön outfit idag! HEHE fast det är en ordentlig dressyr träning så kan man väll få va färgglad? Tycker det är så många som kör på så tråkiga färger som jätte mörk blå eller svart eller grå m.m
Äh jag gillar att vara udda, och det har nog ni som känner mig fått reda på rätt så tidigt! :P
Tilda håller på att säga att vi inte laddat upp bilder sen vi hoppade i somras, stämmer det? JAg har så starkt minne av att jag gjorde det men det kanske jag inte gjorde!!? O.o
Men i alla fall så kollar jag igenom bloggen efter bilderna sen då annars laddar jag upp dom imorgon eller senare ikväll när jag ska ladda upp dom andra! hehe ha det bra så länge och sakna mig inte för mycket!:*
Kiss and hugs mah lovers!<3
//Tess!<3<3
Lägger in en bild som jag diggar och jag tror tilda gör det oxå? hehe men ändå loovve too maaahh lovers!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0