Lite ostadigt...

 
Vi har det lite ostadigt på bloggen nu.... Vi vet inte vad vi ska blogga om och vi har rätt så mycket läxor och allt det där! Jag sitter uppe på hotellrummet i Stockholm med min mamma för vi ska på SIHS (Stockholm international horse show) åkte hit igår morse så jag har tagit ledigt från skolan. Jag kan inte beskriva hur jävla mycket jag
och mamma skrattade igår! Vi hade så jävla roligt!!!!!! Haha vi tog bilder med photo booth på mammas iPad:) kanske slänger in en liten bild på det:)
Men nu undrar ni säker vem som tar hand om ponnyn? Jo då är det såhär, pappa kockar och gör iordning hennes mat medanäsch Vicky arbetar henne t.ex longerar eller rider lite! Fick precis ett sms där det stod att hon hade varit jätte duktig och gått i form nästan hela tiden, sånt blir man verkligen varm i kroppen över att höra!:)<3 
Men nu ska jag och mamma till gamla stan och shoppa lite! Tänkte köpa ett skal till mobilen antingen blir det ett kanin skal med luddsvans eller blingbling!? Kan ju liksom inte bestämma mig:/ kommentera vad ni tycker! men nu ska jag gå! Ha det bärande länge! Och jo förresten... Det snöar!!!:)<3
 //Tess!!<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0