Sååå suupper nööjjjdd!

Så jätte stolt över hopp-passet idag! Filuria var så duktig att det slutade med att högsta bommen låg på 90 cm! Kan fan inte fatta det! Så jäkla sjukt är det!
Så jäääääättttteeeeeeeeeeeeeeee sttttttttttttttttttttttttttooooooooooooooooooooooooooolllllllllttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men i vilket fall som helst så är det dressyr som gäller imorgon och jag har redan valt min outfit så jag lägger inte upp några bilder! Är det någon som jag vi känner som läser detta som kan fixa en header till mig och Tilda! Kommentera detta inlägg om ni kan hjälpa oss, vi vet inte hur man gör!
Tack Mvh Ponnyligan!
Men nu ska jag sova, ska försöka ladda upp videon på när vi hoppar, men det får jag nog göra imorgon ska sova kl 22:00 egentligen! o:) Oskyldig! :)
Men puuusss åå krraaammm på er och gonatt!<3
/Tess!!<3<3<3


Kommentarer
Sara

Det såg fint ut! :)

2012-11-15 @ 22:35:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0