Skola....

På väg till skolan nu, prov i fysik och jag fattar typ nada!:/ vet fan inte vad DDT va vi skulle kunna.... Oups liksom!
Men vi slutar tidigt men det går ingen buss hem men om vi får skjuts hem av någon så tänkte jag rida innan lektionerna i ridhuset! Skiter i lindor idag men tar mina svarta protector skydd istället!:)
Vet inte men tor jag tar mitt svarta protector schabrak oxå så att det blir lite matchning!:)
Bloggar kanske lite mer i skolan om mitt internet funkar...
Har försökt att lägga upp förra inlägg men står bara att det är någonting som är fel. Men försöka går ju alltid!
/Tess!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0