Tungt beslut! :(

Måste nu ta det tunga beslutet om vi ska avliva min katt! Hatar det men det måste göras men jag älskar henne av hela mitt <3... är så jävla ledsen så det är inte alls kul! :/
Men det kanske är det bästa för hon hostar väldigt mycket nu och har gjort under längre tid och hon magrar för varje vecka! men det är så jobbigt! Hon var mitt första egna husdjur och hon är sååååå mysig, det är verkligen jätte jobbigt!
Och så har jag världens migrän, vet inte om det är feber också.. -,- men jag kämpar på... får väll rida efter lektionerna idag om jag orkar, annars blir det bara ett lite insentivare pass imorgon! Red dressyr i ridhuset igår oxå! Gick jättebra ,men hon är en jäkla rolig studsboll i galoppen! Och hon byter gärna galopp utan att jag gör något, så det är väldigt svårt att rida förvändgalopp. Men vi kämpar hårt!
Ska ju träna på fredag men har inte kunnat bestämma vilket outfit jag ska ha! 
Ska lägga upp bilder på dom olika outfitarna jag har att välja på så får ni kommentera vilken ni tycker att jag ska ha! 
Ska kolla film med lite oboy i sängen nu! Får väll lägga upp bilder imorgon för jag orkar inte idag, men jag slänger in en liten bild på min älskade finaste sötaste snällaste katt i hela världen! Trazan! I <3 U
Ha det bra alla! Puuss!<3
/Tess!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0