förlåt!

Förlåt för den dåliga uppdateringen!
 
Torsdag
 

Vi hoppade igår på lektionen ooch det gick jätte bra!
När vi hade travat lite skulle vi trava över ett par bommar som sen skulle bli studs.Dom var på mitten volten så dom var alltså böjda.Sen höjde Sofia och så fick vi komma i galopp!Thule var jätte duktig men lite seg i början.De var jätte roligt att hoppa igen tyckte han!Sen fick vi hoppa 2 hinder på ena långsidan o så skulle vi svänga till ett hinder som typ var snett igenom.De var rätt svårt eftersom Thule inte är så jätte smidaig men det gick ända hyffsat bra!Sen tror jag vi bytte håll(gjorde vi det??)O hoppa från andra hållet.Sen skulle vi hoppa dom 2 hindrena på långsidan+ att det var ett till hinder där åxå.När vi hoppade 1 utav hindrena där innan tror jag dom låg på 70cm så blev det så att antingen fick han ta ett galoppsprång för lite eller ett för mycket så det blev ett för lite.Shiit asså säger jag bara!Kändes som han hoppa riktigt högt över!Dom 2 sista hindrena gick jätte bra!Duktiga lilla ponnyn!
 
 
 
Idag ska jag upp till stallet kl 7 för jag ska rida för Inga-May kl 8.
Imorgon så ville min lillebror hyra häst så han hyr Campino då så frågade mamma om jag också ville hyra häst då så jag tog Zalza eftersom Thule går både idag och på söndag så kan han få en vilo dag mellan dom två dagarna!
På söndag är det Hubertusritt!Vi ska rida ut i skogen o hitta en rävsvans på en  åker eller en äng tror jag Sofia sa.Tror vi ska vara ute 2-3 timmar beroende på vädret!Så längtar!:D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0