Fullt upp med Bloonnddiiiee!!<3

Det blev ingen bloggning när Tilda var här! Vi hade fullt upp med att ha chokladpuddings krig! Och snacka om krig!! Choklad över hela golvet, men kul hade vi! 
Imorgon klockan 15 ska Golden (hästen jag ska provrida) till vetrinären för att kollas!!! är så nefrvös så att jag döörr!
Med min otur så går han säkert inte igenom -.-......
Men jag håller alla tummar och tår!
Ska käka kvällsmat och sen ska jag sova! 
Så bloggar mer imorgon! Jag lovar!!!!<3
 
xoxo!<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0