Happy Meeee!!!!

Då var det en styck häst i stallet! Jagär så glad! Han var verkligen så fin som jag trodde fast ännu bättre! Han var verkligen fin i munnen och rörde sig bra när man kom åt dom rätta knapparna! 
Ska inte rida i helgen utan han får vänja sig vid miljön och så att han inte behöver vara så hyper stressad!
Klart det är konstigt för honom! Han förstår ju inte vad det är som händer! Men han är ändå rätt så lugn för att vara 6 år och precis har flyttat! Men han kommer att finna sig i det snart förhoppningsvis.
 
Men tänkte ta och gå med honom i skogen på måndag em med Johanna och hennes arab Zaki- Jättefin häst! 
Tänkte att det kan vara bra att visa honom området och så, och inte behöva göra det själv är ju en stor bonus!
 
Men när vi ändå var nere i skåne så passa vi på och köpa en hästtransport som vi hitta på internet. Jättefin var den, men pappa hämtar den imorgon! Nu fattas bara mitt namn på transporten!:)
Är så glad så inte går att beskriva! Jag älskar min pappa mest på denna jord, fast vi kan ha rejäla gräl så älskar jag honom lika mycket ändå och jag ångrar många saker som jag har sagt!
Som min farmor alltid brukar säga.... Döm aldrig i vredesdom, för vreden går över men domen står kvar!
 
Lägger in en bild på en blöt ponny i hagen! Det sötaste som någonsin kan hända har hänt! Det är första dagen jag har honom och han gnäggar redan på mig i hagen och springer runt som en knasboll i hela hagen när jag går! Han är för söt min lilla svamp! Golden Champion, Aj Löövv juuuu!!!!<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0