Sooooooooo Soooooorrrryyy for bad update!!!

Jätte ledsen för att jag inte har bloggat!
Men jag går upp klockan 6 för att göra mig iordning för skolan sen klockan 7:20 går jag till bussen. Kommer till skolan 7:55 första lektion börjar 8:05 gå till skåpet ta ut böckerna kolla schemat sen stressa till lektion p.g.a att jag är så seg på morgonen!

Lite hål men fullt upp med att kolla vad vi ska ha som nästa lektion sen ta dom böckerna och gå till nästa klassrum! Håller på så nästan hela dagen! Sen ta bussen hem klockan 15:10. Hemma vid 15:35, hem och ta något att äta och kolla på tv så länge. Sen ta fram och göra läxor. Pappa kommer hem och vi pratar lite sen kollar jag på Hästnet efter hästar och sen är det dags att äta kvällsmat. Mysa lite framför tv:en sen dags att sova! Så håller det på! Dag ut och dag in!! 


Men jag lovar att försöka hålla igång bloggen! För nu behöver jag inte titta på Hästnet längre!!:)
På torsdag så ska jag åka och provrida en häst i Malmö! Vi tar nog med den hem eftersom det är så långt och åka! Så om allt känns bra så tar vi med den hem har den på foder i 3 månader och sen om allt fortfarande är bra så köper vi den!:) Sen fattas bara transport och vi har tittar på några olika och har hittat några helt okey i en bra prisklass!:)


Lägger med en bild på hästen jag ska provrida, han heter Golden Champion! 
Ps. Det är inte jag som sitter på hästen!;)
PuuusssåKraaamm!!<3
//Tess!!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0