bilderna från Igår

Ska försöka att ladda upp bilderna från igår, inte jätte många bilder på mig men det var för att jag hoppade och red i ridhuset och då blir det inte jätte bra bilder, Tilda red Thule i paddocken och han gick ganska bra vissa stunder!:D Tror jag tog lite över 200 bilder på dom två! HeHe!
Jag och Filuria har blivit mer som ett team nu, vi arbetar tillsammans istället för arbeta mot varandra. Igår hoppade vi ett räcke på 85cm och en oxer som var 85cm hög och 90cm bred. Jag HATAR att hoppa breda hinder. även fast det är lättare för hästen! Men jag försöker att inte tänka så mycket utan bara styra och låta Filuria sköta resten. Får inte hon bestämma så blir det stopp istället! Hon vet vad hon gör!:')
//Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0