Dålig update!

 
Skit kass uppdatering, vi vet men första veckan i skolan efter ett lov är sjukt drygt! Inte speciellt mycket i läxa men man är helt slut när man kommer hem!:| Ridningen händer det inte så mycket i, tränade hoppning för Rebecka i Torsdags, inget direkt att skryta om! Många stopp och dålig connection mellan mig och Filuria:| Jag är inte längre "rädd" för att hoppa högre eller längdhinder, om hon stannar så visst åker jag fram på halsen, men jag har aldrig ramlat av i hoppningen, mamma kallar mig plåstret! Imorgon ska jag träna lite dressyr med många övergångar och böjningar, och på måndag ska jag direkt efter skolan åka till Tranemo och träna med lage. Går träningen bra så ska jag vaed i laget men annars så har jag bestämt mig för att jag ska komma ut på lite klubbtävlingar innan den lokala nivån. Nu ska jag kolla klart på filmen jag kollar på och sen ska jag sova! God natt!
//Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0