FML

Asså fyfan! Inget kul att rida idag. Filuria lyssnade inte ett skit på mig och va rent ut sagt skänkeldöv! Jätte tråkigt! Jag & Tilda red tillsammans i paddocken idag medans Julia fotade, men jag red i ca 15min sen blev jag alldeles för irriterad på att hon inte lyssnade ett skit på mig och sprang bara runt med huvudet rakt upp och inte det minsta jävla intresserad av ad jag gjorde! Dumma ponny! Hoppas bara att träningen går bra imorgon! Blir nog lite sent i stallet så räkna inte med någon update från mig, ska smsa Tilda så hon också börjar blogga nu! Ingen direkt update från henne på ganska länge, men det ska det bli ändring på!;) Tilda följer med på träningen imorgon så hon får va ansvarig för att ta bilder och pappa för att filma (pappa vet inte hur man använder en systemkamera, Haha!) nu ska jag äta lite kvällsmat och sen ska jag sova så att jag orkar hela dagen imorgon! Hörs imorgon!
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0