It's killing me!

Gaaaahhhhh!!!! Håller på och checkar in tradera lite, hittat lite saker men fastnade för ett vitt Jw schabrak med röda och marin kanter! Nytt tävlings schabrak i sikte, men inte inom räckhåll! Ska lägga sista minuten bud ochg hoppas verkligen att jag vinner!! Otroligt billigt just nu iaf, kanske går upp i pris? Hopppppaaasssssss!!!!!!!!!!!!:D Iaf idag red jag ut med Alice och Sofia. Skönt att komma ut men det gick mest bara att skritta, vissa ställen på grusvägen kunde vi trava men resten va is och ängen är "knaglig" så hästarna rör sig som stela pinnar! Och det gör lite ont i tassarna när det är så hårt:( Men hon var mjuk och lyssnade bra, lite petigt med bogen men hon skötte det bra efter en stund!:D När vi var på väg hem så säger Alice bara sådär, Theres, Du har en frym hoppsits! Och jag blev helt paff!! Trodde min sits såg förjävlig ut :O Dock vet jag att jag måste ta fram mina händer mer över hindret, men eftersom jag och Filuria är lite "nya" med hoppningen så spänner jag mig och då blir jag fast i handen men jag har blivit bättre och jag försöker att tänka på det varje gång jag rider att va mjuk och följsam i mina händer! ;)
På tal om något annat... Blir inget Ullared för mig på fredag eller lördag!:( Mamma skulle färga och slinga håret på lördagen och då ville hon inte bara åka ner till ullared hela fredagen och shoppa... Men det går alltid bra annars!:/  
Nu ska jag verkligen ladda upp bilderna från i måndags, Jag och Tilda stannade även kvar efter att vi va klara med stallet och tittade på när storhästslaget skulle träna:) Fattar inte hur dom bara flyger över alla dom där höga hindrena utan att va det minsta rädda medan jag skuttar runt på 80! fast jag är nöjd med det ändå! JAg tar det hellre i min alldeles egna takt! Men iaf kommer några få bidler därifrån också såklart!! ;D
//Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0