The winner takes it all

YEEESSSS!!! Jag vann budgivningen på tradera! Ett vitt John Whitaker schabrak blev mitt för 77kr och endast använt ett fåtal gånger då det krympte i tvätten så det inte passa efteråt på hennes häst!:D Nu passar det på min ponny iaf!:)
Blev så sjukt chockad idag... Mamma och pappa pratade med varandra!!:') dock bara på telefon men dom sa mer ord till varandra på 2 min än vad dom har sagt till varandra på nästan 2 år!!!:O Jag blev så sjukt jävla glad!!!!!:'D
Tillbaka till hästeriet. Jag och Alice skulle rida tsm idag och så sa vi halv 4! Det var bara det att jag trodde att hon skulle komma till stallet halv 4 och hon trodde att vi skulle va klara halv 4!:/ så när hon kom till stallet så titta hon bara in i mitt stall och såg mig inte så hon trodde att jag hade gått bort till paddocken men jag satt i sadelkammaren och putsa!:o så halv 4 så skickade hon ett sms att hon går bort till ridhuset och jag har liksom inte ens tagit in hästen!:O jösses vad jag fick bråttom!! Borsta av hästen med räserfart! Och på med utrustningen och springa iväg till paddocken! Som tur va så när jag kom så hade hon bara skrittat i kanske 5-10min!;) så jag hoppa upp och börja skritta jag med!:) Hade på förbygeln idag + martingalen (stavning?) och... HON GICK SUPER!!!!:D ställde sig bra i båda varven och mjuk och följsam hela tiden, lyssnade mkt bra på skänkeln och hade bra framåtbjudning:) Duktig!:D Ska pröva med martingalen i hoppningen igen... Första gången jag hade det så gillade hon inte när det tog emot när hon försökte ta upp huvudet, men bättre nu? Får se vad Rebecka tycker hon går bäst med, tränsbett, träsnbett + martingalen eller hackamore??:) Vet jag på Lördag!;) Nu ska jag typ sova tror jag, vaknade kvart över 8 idag, när det är lov...... Typiskt mig asså!:| God natttt!!:*
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0