Too Laazzyyyy!

Orkade inte ladda upp bilderna, klockan blev lite mycket för jag skulle till stallet;) mockade först innan jag red så jag slapp ha det när jag hade ridit! Inte av lathet utan av att slippa greja med det efter ridningen när jag är lite "tröttare".
I vilket fall som helst, red på hacket idag och hon va hyfsat mjuk! Dock blir hon lite "framåt tung" och då blir det att jag får hålla upp henne och det blir mer koncentration på det än på själva ridningen! Men efter ett tag så släppte hon på fint, formen satt helt perfekt i vissa stunder och hon va väldigt pigg och framåt för att arbeta idag! Kul!!:D
Imorgon ska jag longera tror jag, eller om jag rider ut, någon här i Länghem som vill följa med?:) Kul med sällskap!:)
Planer för lovet är inga speciella direkt! Träna med ponnyn så att vi är redo för Gota!!:D
På Fredag så ska jag och mamma åka ner till Gekås och sova på campingen tsm med mammas "kille" och hans brorsa eller kompisar eller va det va!;) Så tänkte inhandla detta:
Benskydd (om det är några snygga!)
Regntäcke
Handskar
Schabrak
Hoppspö

Hoppas bara att pappa bidrar med lite pengar, åtminstone till täcket och benskyddena. Och så har jag ett presentkort på 350kr som jag fick av någon jag just nu inte kommer på, Haha!:) och kanske lite pengar av mamma och farmor och lite egna så vips så har man 1000kr!!:D men jag får väll jobba lite för dom också!!;) Ska ladda upp lite bilder nu! Hörs sen!:D
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0