Första videon!

Första videobloggningen är ute fast på youtube. Har inte videofy så kan inte ladda upp direkt på bloggen, men ska länka så att ni kan se den! Vi sitter hemma hos Tilda nu och ska snart gå och sova för vi ska upp tidigt för att åka till borås och kolla på Gina Tricot Grand Prix. Tilda fick två biljetter från sin farbror så hon fråga mig (Theres) om jag ville med och det ville jag ju såklart! Vi hopptränade idag, för mig gick det skit kände det som och Tilda är nöjd!:) Berättar mer om det i videon! Här är länken... 
http://www.youtube.com/watch?v=kNIt8nDJtMw
//Ponnyligan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0