Just a little trip

Varit i Kungsbacka nästan hela dagen idag tsm med pappa och Vicky!:) Hitta massa fina saker men tyvärr köpte jag inte så många av dom. Om jag hade plockat ner allt jag hade velat ha så hade det lätt slutat på 10-20,000kr! Men jag är nöjd över sakerna och att ha en pappa som betalar!:D Hästen vaccinerades idag så det blev ingen ridning men va ändå i stallet i ca 4-5 timmar! Jag och Vicky drack varm oboy och té medans vi städade för att få plats med våra nyinköpta saker! Det här är vad jag handlade idag, Börjar på Svensk Ridsport och sen Börjes!!!:D
 
SVENSK RIDSPORT:
*JW ridbyxor
*JW pannband + Kingsland (inte pannband till hästen utan till mig!)
*Pälsglans
*Hästgodis
*Magic brush(stavning?)borstar 
*Höpåsar x2
Total summa: 1,580kr
 
BÖRJES:
*4-pack lindor, gråa
*Hästgodis från Eskadron
*Lädertyglar x2, bruna + svarta
*2-pack svarta protector skydd
Total summma: 881kr
 
Det var väll inte så mycket saker ändå men jag är nöjd och tacksam att pappa betalar!:) tack för det!!<3
Ajuste, höll på att glömma att jag ska kanske åka till GHS (Göteborg Horse Show) i April tillsammmans med klubben om dom inte redan har beställt biljettter! Hoppas inte, men med min otur så har dom säker det!:/ Får hålla tummarna!!! Vicky ska åka bl.a så då fråga hon om jag ville följa med och det ville jag ju såklart, och hon övertalade pappa att låta mig åka!:) men måste kolla med en person så hon inte redan har beställt biljetterna för då är det kört!:'( Det är inte så dyrt heller, tror Vicky sa att det kosta mellan 400-500kr för en heladag + resan dit och hem! Men jag sitter här och hoppas!
Imorgon i vilket fall som helst så blir det skrittrunda i skogen med Vicky och Myrra, dom ska ta det lugnt dagen efter vaccinationen så då får det bli en skrittrunda. Hoppas inte bara att det regnar för mycket så att det blir kramsnö så att jag inte kan rida ut eftersom Filuria inte har några snösulor... Förbannade jävla snö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill ha sommar nu!!!!
Men mest av allt så vill jag ha min säng nu så det är dags för att gå att lägga sig! God natt!
//Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0