Kan inte bestämma mig(inte direkt första gången jag inte kan bestämma mig..)

Hej!
Jag är tillbaka för Göteborg nu!:D
Idag var vi på ett universeum och vet ni vad? Jag red på en mekansik häst!:D Jag galoppera till och med på den, det var jätte läskigt och ville nästan gråta och ropa på mamma...
Nä det var inte riktigt sant, jag grät inte eller ville ropa på mamma, jag skratta:D
I helgen åker vi troligtvis o badar i borås så jag ska se om pappa går med på att svänga in till Hööks. Har tänkt köpa ett eget träns till Thule,men jag kan inte bestämma vilket bara!:o
 
 Antingen detta: Aachensträns Mallow Claridge House 
 
eller detta:Aachensträns Ardmore Claridge House
 
Jag gillar Ardmore tränset mera men eftersom nosgrimman är inte direkt så bred kan jag inte bestämma mig:/
Men det lutar mera åt Ardmore tränset;) Men får se i butiken,dom har kanske något annat som jag gillar bättre, men om jag gillar tränset så följer det med hem;)
 
Sticker med Theres till stallet imorgon och filmar när dom hoppar, medans hon gör iordning Filuria så går jag nog över till ridskole hagen och pussar på Thule eftersom det är alla hjärtansdag imorgon!
 
Kram Tilda:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0