Löshoppningen

Har inte berätta detta men för 2 veckor sen va jag o bääbis med på en löshoppning så tänkte berätta?lite om den.
Vi fick värma upp dom genom att trava över bommarna som sen
skulle bli hinder. Andra gången vi kom på bommarna så började han tagga till lite o var mer vaken.
När jag stod o väntade på att jag skulle släppa honom kunde han knappt stå still,han hoppade runt på stället o kunde inte stå still.Wooom sa de när jag släppte honom.Tror han hoppade 1.15 eller 1.20 kommer inte ihåg vad de va.
Han tyckte de va riktigt skojjigt.
Tilda Bilderna togs efter löshoppningen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0